PASS兔ME

PASS TO ME

2021

自己專屬的帳號密碼簿,噓~要低調的記錄,這是只屬於我自己的祕密小本子。

My own account password book, shh~ to keep a low-key record, this is my own secret little notebook.

BRAND

兔子的右腦設計

RIGHT BRAINS of RABBITS design

SIZE

長7cm x 高14.5cm

INGREDIENTS

封面:

蒝織紙 い織り 198g (スノーホワイト)

蒝織紙 い織り 116g (しんく、極焦茶、あさぎ、セビア,せいじ、あい、ひわビスキュイ)

內頁:

鬆厚圖書 70g PRINTING CONDITIONS

封面:燙金、裱貼

內頁:正一色 PANTONE WARM GRAY 1U

裝訂:車縫線裝、軋型

HI!歡迎與我們一起跳創意玩設計,讓一成不變的功課抹上彩虹果醬。

若您有設計相關需求,請填寫您的洽詢事項及聯絡方式,我們將盡快與您聯繫。

HI! Please leave your inquiries and contact information, we will contact you as soon as possible.

Top ↑