多彩兔一筆箋

IROTORIDORINO USAGI IPPITSUSEN

2018

用著各種不同的方式組合, 那對你滿滿的、多種形狀的、色彩繽紛的感情, 混和攪拌後傳達給你,就只需要一句話。

In a variety of different ways, the full, multi-shape, colorful feelings, mixed and conveyed to you, only one sentence.

Included in 2018 Asia-pacific Design no.14 <三度出版>

BRAND

兔子的右腦設計

RIGHT BRAINS of RABBITS design

SIZE

寬8.3cm x 高15.5 cm

INGREDIENTS

封面:

華比克 ファブリック 02 KAGOME 220g

菱格紙 タントセレクト9 03A N-7 116g

內頁:

鬆餅紙 モフル 70g(01A 02A 03A 05A 07A 09A 11A 04B 06B 08B)

封底:

杯墊紙 SSソフト 570g

PRINTING CONDITIONS

封面:裱褙

內頁:正一色金屬色PANTONE 876C

封底:燙珍珠箔

裝訂:糊頭膠裝

HI!歡迎與我們一起跳創意玩設計,讓一成不變的功課抹上彩虹果醬。

若您有設計相關需求,請填寫您的洽詢事項及聯絡方式,我們將盡快與您聯繫。

HI! Please leave your inquiries and contact information, we will contact you as soon as possible.

Top ↑